Vanzarile de cupoane de reduceri au fost de 7,65 milioane de euro pana la finalul lunii iulie, conform datelor Redutti.ro, agregator al reducerilor de grup din Romania, care analizeaza toate cupoanele vandute de site-urile de acest tip de pe piata locala.

Piata reducerilor de grup a atins 5,8 milioane de euro in prima jumatate a anului 2011.

“Sectorul reducerilor de grup, un business relativ nou pe piata din Romania, cunoaste o crestere semnificativa, de la luna la luna. Daca in ianuarie vanzarile din acest sector se ridicau la 1,77 mil. lei, in iulie, aceasta cifra a ajuns la valoarea de 7,84 mil. lei, inregistrandu-se o crestere de peste 300% in decursul a numai sase luni. Dinamica pietei a generat o crestere de 36,01% in iulie fata de iunie, aceasta reprezentand cea mai mare crestere lunara inregistrata pana acum”, explica Andrei Stefan, manager Redutti.ro.

Vanzarile cele mai ridicate in luna iulie au fost obtinute de ofertele de vacante (peste 44% din vanzari) si cele de ingrijire personala (21% din totalul vanzarilor pe luna iulie).

Numarul site-urilor de reduceri prezente pe piata locala era de 95 in iulie fata de 23 in luna ianuarie a acestui an.

Redutti a fost lansat la inceputul lui 2011 de catre agentia de dezvoltare web Byte Flux.

Evolutia vanzarilor pe piata reducerilor colective in 2011


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Site-urile de cupoane nu mor, ele se transforma