Noul magazin Flanco din centrul comercial Carrefour Orhideea din Capitala a inregistrat vanzari de aproximativ 1,3 milioane de lei (0,3 mil. euro) in primele patru zile de la deschidere, anunta conducerea companiei.
Magazinul cu o suprafata de 400 de mp a avut peste 1.600 de clienti, care au preferat in special produsele IT și electronice, acestea reprezentand 60% din vanzari.

“Valoarea medie a achizitiei s-a ridicat la 800 de lei, produsele preferate fiind IT si electronice, electrocasnicele reprezentand restul de 40% din valoarea totala a achizitiilor. Clientii au fost atrasi de promotia de 30% reducere la orice produs, stocul fiind nelimitat“, a declarat Gabriel Peres, directorul de vanzari al Flanco, al treilea retailer de electronice, electrocasnice si IT pe piata locala.

Compania va continua extinderea retelei, pana la sfarsitul anului urmand sa fie deschise alte 5-6 magazine in toata tara, printre care si un magazin in Unirea Shopping Center.

“Extinderea retelei de magazine contribuie la dezvoltarea activa a businessului Flanco. Momentul este oportun din doua puncte de vedere: spatiile disponibile acum in piata sunt generoase ca trafic si vizibilitate, iar Flanco dispune de finantarea necesara unui astfel de proces”, a mai spus Peres.

La finalul lui aprilie, cota de piata a Flanco era de aproximativ 10,5%, cea mai mare din ultimii patru ani.

Conducerea Flanco isi doreste sa ajunga in acest an la o cota de piata de aproximativ 11% din piata de electronice, electrocasnice si produse IT, evaluata la circa 1-1,1 miliarde de euro.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri