Clientii NextGen, detinuta de Romtelecom, pot plati facturile prin PayPoint

Incepand cu aceasta luna, clientii NextGen Communications, companie detinuta de Romtelecom, isi pot plati facturile si prin reteaua PayPoint, in una din cele 6.000 de locatii - indiferent de orasul de resedinta. Pana in prezent facturile NextGen se puteau achita in cele 60 de magazine NextGen, 61 de magazine Romtelecom, cat si prin intermediul sistemului bancar.

Serviciul este disponibil tuturor clientilor NextGen Communications, fara costuri suplimentare, in magazinele de proximitate ce poarta insemnele PayPoint. In aceste locatii, comerciantul se va ocupa in intregime de efectuarea tranzactiei, de la scanarea codului de bare de pe factura (sau de pe o copie a acesteia), pana la incasarea in numerar a banilor de la consumator si emiterea unei chitante de confirmare a platii.

In Romania, PayPoint si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in 2008 si si-a extins portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.

In prezent, PayPoint are incheiate contracte cu 36 de clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare, dintre care 29 sunt contracte pentru servicii de colectare plati.

NextGen Communications este o subsidiara detinuta 100 % de S.C. Romtelecom S.A., care activeaza pe piata din 2008.

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri