“Viziunea lui, creativitatea, curajul de a gandi diferit si contributia lui la popularizarea lumii digitale vor ramane pentru totdeauna”, spune el.

Liderul celui de-al doilea operator mobil de pe piata locala considera ca Apple va continua sa aiba succes multi ani de acum inainte.

“Apple ramane o companie extraordinara, cu o linie de produse impresionante, cu idei grozave, cu o viziune puternica si o intelegere reala a misiunii sale. Cred ca Steve Jobs a lasat o mostenire foarte solida in compania sa”.

O alta persoana influenta, David B. Warfel, director global de marketing al gigantului Zippo, producator de brichete, a declarat pentru wall-street.ro ca nu atat produsele companiei vor face istorie cat strategiile de marketing inovative.

Citeste si:

“Dupa introducerea Mac-urilor, Apple a plasat produsele la preturi derizorii sau chiar gratis in unele scoli publice din SUA. Aceasta a fost, pentru multi americani, prima experienta cu computerele”, isi explica el afirmatia.

Aceasta actiune a fidelizat pe multi dintre viitorii clienti Apple, inca de la o varsta mica.

“Pe masura ce Apple a introdus noi produse, piata era deja familiara cu brandul. Jobs si-a creat, efectiv, o piata care va fi intotdeauna receptiva la produsele companiei”, incheie David Warfel.

Citeste mai multe declaratii exclusive in articolul “Ce vor sti copiii nostri despre Steve Jobs”.