Vodafone lanseaza sase abonamente noi cu preturi pornind de la 6 euro

Vodafone, al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, a lansat sase noi categorii de abonamente care includ minute si mesaje scrise in retea, minute si SMS-uri nationale, precum si trafic de internet pe mobil.

Noile abonamente au preturi intre 6 si 45 de euro (cu TVA inclus) si contin intre 500 si 2.000 de minute si mesaje scrise in reteaua Vodafone, intre 50 si 450 de minute si mesaje scrise in alte retele nationale si intre 15 si 500 de MB.

Practic, in cazul in care un client isi alege abonamentul de sase euro si primeste 500 de minute si mesaje in reteaua Vodafone, poate vorbi un anumit numar de minute, iar pana la 500 poate trimite mesaje. De exemplu, in cazul in care vorbeste 370 de minute, poate trimite 130 de mesaje, daca vorbeste 200 de minute, va trimite 300 de SMS-uri. La fel este si in cazul minutelor si mesajelor catre alte retele.

Tarifele dupa depasirea serviciilor incluse in abonament sunt: 0,148 euro/minut pentru apelurile in retea, 0.21 euro/pe minut pentru apelurile in alte retele, 0,062 euro/pentru SMS, 0,2 euro/MB pentru traficul de internet pe mobil

Ofertele sunt disponibile pentru clientii noi si existenti, pentru contractele incheiate pe unu si doi ani.

"Datele noastre arata ca o mare parte a utilizatorilor au nevoi minime de internet pe mobil, in special pentru navigare si Messenger, asa cum alti utilizatori au nevoi extinse. Clientii vor putea alege mai usor tipul de abonament dorit intrucat structura abonamentelor va fi aceeasi - minute, mesaje si trafic de internet”, a declarat Andreea Cramer, director voice marketing in cadrul Vodafone Romania.

Vodafone Romania este al doilea operator de telefonie mobila pe piata locala, cu 8,93 milioane de clienti la sfarsitul lunii iunie anul acesta.

Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri in valoare de 823,7 milioane de eurosi un profit net de 115,6 milioane de euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri