Adresele personale ale unor utilizatori precum si alte informatii personale, spune purtatorul de cuvant al producatorului nipon, s-ar putea sa fi fost compromise.
Clientii nu au inaintat plangeri si informatii despre carduri de credit nu au fost dezvaluite, conform lui Fukuoka.
Suspendarea conturilor vine la trei luni de cand producatorul consolelor PlayStation a repus in functiune serviciile online, urmare a atacurilor virulente care au compromis peste 100 de milioane de conturi – al doilea cel mai mare atac informatic din istoria SUA.
“A cere clientilor sa isi schimbe parolele s-ar putea sa creeze ingrijorare si inconveniente in randul clientilor”, considera Nobuo Kurahashi, analist al Mizuho Financial Group din Tokyo.
Sony, cel mai mare exportator de electronice din Japonia, are in plan sa trimita mail-uri catre clientii ale caror conturi au fost suspendate, cerandu-le acestora sa isi schimbe parolele, conform companiei nipone.
“Numarul conturilor care chiar au fost sparte reprezinta, cel mai probabil, doar o mica fractiune din conturile pe care le-am suspendat noi”, a declarat Fukuoka. Cei afectati ar reprezenta doar circa 0,1% din totalul clientilor serviciilor online Sony.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: