Vodafone si Citibank lanseaza un card prin care clientii au reduceri la Domo si intra gratuit la Peles

Vodafone, al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala, lanseaza impreuna cu Citibank Romania un card prin care abonatii companiei primesc puncte de loialitate si reduceri la peste 1.200 de comercianti. Printre acestia se numara hoteluri, restaurante, magazine agentii de turism, centre medicale si retaileri precum Domo, Mango,Swatch sau Cellini.

Abonatii companiei primesc un bonus de 500 de puncte de loialitate la prima tranzactie cu cardul si cate opt puncte pentru fiecare 10 lei cheltuiti, la cumparaturile obisnuite: in supermarketuri si hypermarketuri, benzinarii, magazine de imbracaminte si incaltaminte, restaurante, baruri, cinematografe si la orice achizitie a produselor si serviciilor Vodafone.

Totodata, beneficiaza de acces gratuit in 17 muzee din tara, printre care Castelul Peles, Castelul Bran, Muzeul Brukenthal, Muzeul Satului, Muzeul National de Istorie al Romaniei, Muzeul National de Arta al Romaniei.

„Parteneriatul reprezinta un pas important in incurajarea utilizarii cardurilor pe piata romaneasca”, a spus Inaki Berroeta, presedinte si director general al Vodafone Romania.

Clientii Vodafone vor primi mai multe puncte de loialitate, datorita diversificarii modalitatilor de acumulare a punctelor, care acum includ: utilizarea noului card Citi Vodafone Plus, achizitionarea unui accesoriu din magazinele Vodafone si online si folosirea simultana a mai multor servicii Vodafone: voce mobila/fixa, date mobile.

Clientii pot folosi punctele pentru achizitia de telefoane, accesorii, Internet pe mobil, minute in retea/nationale, internationale, convorbiri cu numere favorite, SMS-uri.

Vodafone Romania este al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala cu 8,93 milioane de clienti la 30 iunie anul acesta.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri