Orange Romania, cel mai mare jucator pe piata locala de telecomunicatii, a ajuns in septembrie la 4,33 milioane de clienti de internet mobil, in crestere cu 1,23 milioane de utilizatori fata de iunie anul acesta. Practic, compania si-a majorat baza de clienti de internet mobil cu un numar egal cu cel cu care a crescut de la inceputul lui 2009 si pana la jumatatea acestui an, arata raportul financiar al France Telecom, actionarul operatorului.

In septembrie, Orange avea un numar total de clienti de 10,18 milioane de clienti, compania revenind pe crestere dupa doua trimestre de scadere. In iunie anul acesta, operatorul avea 10,11 milioane de utilizatori, in timp ce in septembrie anul trecut inregistra 10,39 milioane de clienti.

Orange a inregistrat intre iulie si septembrie venituri de 241 milioane de euro, fata de 235 de milioane de euro intre aprilie si iunie anul acesta. In trimestrul al treilea din 2010, compania de telecomunicatii a raportat venituri de 246 milioane de euro.

Astfe, in primele noua luni ale acestui an, Orange a avut o cifra de afaceri de 698 de milioane de euro, comparativ cu anul trecut 730 de milioane de euro anul trecut.

Vom cauta noi oportunitati de crestere organica prin servicii accesibile si de inalta calitate, continuand in acelasi timp sa investim substantial in retea”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

Pe de alta parte, in trimestrul al treilea din acest an, mvenitul mediu per utilizator (ARPU) a fost de 6,83 de euro pe luna, asemanator cu ARPU inregistrat cu cel din aprilie-iunie anul acesta. Din aceasta suma, serviciile mobile au insemnat circa 16,1%.

In trimestrul al treilea din 2010, compania a avut un ARPU de 6,91 euro pe luna.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri