PayPoint, principalul operator de plati cash si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, a anuntat ca a realizat in Romania in primul semestru al anului cresterea cu 69% a numarului de tranzactii comparat cu aceeasi perioada a anului trecut, pana la 8 milioane.

PayPoint Romania si-a completat portofoliul de clienti cu sase noi contracte din domeniile utilitati si telecom.

Totodata, s-a inceput activarea serviciului transfer de bani Western Union in reteaua comerciantilor PayPoint, urmand extinderea progresiva a disponibilitatii sale, conform companiei.

PayPoint plc a raportat un volum de 292 milioane tranzactii procesate la nivelul grupului in decursul celor sase luni, in crestere cu 9% fata de cele raportate in aceeasi perioada a anului precedent. Valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 5.5 miliarde lire sterline, in crestere cu 16%. La nivelul intregului grup au fost anuntate venituri nete de 41.9 milioane lire sterline, in crestere cu 8% fata de cele raportate pentru prima jumatate a anului anterior si un profit inainte de impozitare de 15.8. milioane lire sterline, in crestere cu 9%.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Seful PayPoint: Autoritatile nu sunt receptive la platile alternative