Dupa modelul americanilor, si magazinele online din Romania s-au decis ca in prima vineri de dupa Ziua Recunostintei (sarbatorita doar la americani…) sa innebuneasca lumea cu “promotii fantastice” la o multime de produse IT si electrocasnice. Diferenta dintre ofertele magazinelor de la noi si cele practicate in strainatate este insa… mare, scriu jurnalistii de la Playtech.

In Romania, ideea a fost preluata anul trecut de catre unele din magazinele online si s-au oferit reduceri la o serie de produse care oricum aveau un cost de achizitie destul de mic si intr-un numar limitat.

In acest an situatia poate fi considerata dezastruoasa! Black Friday a inceput pe unele site-uri la ora 5 dimineata, felicitari celor care au avut curajul sa se trezeasca la aceasta ora pentru a isi cumpara televizoare sau masini de spalat la jumatate de pret, pentru ca cei cu o ora de trezire mai normala (7-8-9 dimineata) nu au mai apucat aceasta sansa. Am monitorizat incepand de la 10 dimineata aceasta situatie si pot sa va spun ca am avut intentia de a achizitiona o serie de produse de IT, insa de la acea ora mai aveam de ales intre carduri MicroSD si mausuri. Situatia sta la fel si acum!

Emag.ro – Probabil unul dintre putinele magazine online pe care am primit mesajul cu “servere suprasolicitate” de numai… 3 ori pe parcursul acestor ore. Ofera reduceri semnificative la o gama de aproape 100 de produse IT si Electrocasnice, precum si 50% reducere pentru cele mai vandute carti. Problema este ca, incepand cu ora 11:30-12:00 mai puteai sa mai scumperi doar carti (unele titlurile) si stick-uri USB sau carduri microSD.

Citeste ce s-a intamplat si in magazinele Flanco, Domo si PC Garage pe site-ul Playtech.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri