Nokia anunta disponibilitatea a sase puncte de service Nokia pentru utilizatorii de telefoane mobile din Romania. Prin acest demers, Nokia doreste sa-si reafirme interesul fata de piata romaneasca si angajamentul de a oferi servicii de calitate detinatorilor de dispozitive Nokia din Romania.

„Suntem incantati sa putem oferi acest nou serviciu, destinat tuturor utilizatorilor Nokia”, a declarat Imfred de Jong, Managing Director pentru Ungaria si Romania. „Dorim ca detinatorii de dispozitive Nokia sa beneficieze si in continuare de cele mai bune servicii posibile”, a adaugat Imfred de Jong.

Noile puncte de service din cadrul magazinelor autorizate Nokia ofera reparatii „instant”, in cazurile care permit acest lucru. Daca dispozitivul nu poate fi reparat la punctul de service unde este depus, va fi expediat la punctul de service central si returnat apoi utilizatorului, in stare de functionare, cat mai prompt posibil.

Prin aceasta lansare, Nokia isi demonstreaza preocuparea continua pentru clientii din Romania. Noile puncte de service vin sa se adauge liniei locale de asistenta telefonica (“care line”), initiata in 2003, si programului special de loialitate pentru detinatorii de dispozitive Nokia din Romania: Club Nokia.

Cele sase puncte de service sunt distribuite astfel: trei in Bucuresti, unul in Cluj, unul in Iasi si unul in Brasov.