Comerciantii online au pierdut peste 2,33 dolari anul trecut pentru fiecare frauda de un dolar comisa, totalizand pagube de 102 miliarde dolari, se arata intr-un comunicat al MasterCard.
Pentru a-si diminua riscul in aceasta zona, comerciantii online folosesc in medie patru, pana la sapte solutii de detectare a fraudelor, ca sa valideze comenzile si sa identifice tranzactiile neautorizate.

Astfel, MasterCard a lansat un sistem de scoring pentru monitorizarea fraudelor la comercianti.

Noul instrument ofera comerciantilor informatii asupra comportamentului de utilizare a cardului, dincolo de site-ul comerciantului respectiv sau de cosul de cumparaturi al posesorului.

"Serviciul calculeaza pentru comercianti, in timp real, un scor predictiv privind riscul de frauda al tranzactiilor la distanta, estimand probabilitatea ca o tranzactie sa fie frauduloasa. Acest lucru se realizeaza cu ajutorul unor modele de detectare a fraudelor create special pentru comerciantii online. Astfel, acestia pot sa urmareasca un timp mai indelungat istoricul de tranzactionare, care furnizeaza cu mai multa acuratete un scor privind fraudele, si descrie comportamentul online al unui posesor de card”, potrivit MasterCard.

Simularile realizate de MasterCard pentru noul sistem au evidentiat faptul ca, in online, comerciantii ar putea face economii de 15-30%, reducand pierderile provocate de frauda.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri