Microsoft intentioneaza usureze pentru detinatorii de Windows Vista upgradarea la o versiune mai scumpa a sistemului de operare
In trecut asemenea upgrade-uri necesitau ca utilizatorii sa mearga la un magazin si sa obtina un CD pentru updatare. Odata cu Vista, Microsoft ofera o a doua optiune. Numita Anytime Upgarde, noul mecanism le va permite utilzatorilor sa efectueze update-urile online. Noile PC-uri cu Vista vor primi si un Windows Automatic Upgrade DVD, care poate fi utilizat cu un update ulterior achizitionat online. Microsoft a confirmat ca are in plan un asemenea proces pentru Vista, urmand ulterior sa ofere detalii suplimentare.

"Colaboram ideaproape cu partenerii nostri pentru a crea cea mai buna infrastructura de suport pentru Windows Anytime Upgrade, urmand a oferi mai multe detalii la o data ulterioara", a scris un reprezentatnt al Microsoft intr-un e-mail.

Aceasta initiativa a companiei are drept scop incurajarea utlizatorilor pentru a opta pentru versiuni higher-end ale software-ului. Printre alte initiative ale Microsoft se afla si introducerea editiei "Ultimate" ce combina cele mai bune caracteristici consumer si business.

Potrivit informatiilor despre versiune test a Vista, functia de upgrade va permite utilizatorilor Windows Vista Home Basic sa upgradeze la Windows Home Premium sau Windows Vista Ultimate edition, in timp ce utilizatorii Vista Business vor putea sa upgradeze doar la Ultimate edition. O alta versiune business - Windows Vista Enterprise - este disponibila doar clientilor volume licensing.

Insa, saptamana trecuta Microsoft a anuntat ca vor exista sase editii majore ale Vista, alaturi de o editie "starter" ce va fi vanduta doar pe anumite piete.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri