Pentru a-si putea mentine competitivitatea pe o piata cu juctori consacrati, consumatori educati si preteniosi, Meridian SA a decis si implementarea modulului Desfacere -Aprovizionare, ce are in vedere managementul tuturor proceselor care compun activitatea de desfacere, aprovizioanare si achizitie dintr-o organizatie.
Implementarea acestui modul aduce beneficii esentiale pentru o organizatie ce activeaza in sectorul distributie: se asigura configurarea usoara si facila a politicii de preturi in activitatea de desfacere; controlul total asupra respectarii politicii de preturi de catre personalul implicat; gestionarea completa a discount-urilor acordate de furnizori si acordate clientilor precum si a activitatii agentilor de vanzare; gestionarea operativa a achitarii facturilor de catre clienti cu respectarea incadrarii in limitele de creditare stabilite; posibilitatea configurarii mai multor politici promotionale; un set mare de rapoarte oferind o imagine clara asupra activitatii de desfacere (cat s-a vandut, ce s-a vandut, cat de rentabil s-a vandut); calculul necesarului de aprovizionat pe baza stocului existent si a comenzilor primite de la clienti; configurarea facila a politicii de securitate a fondului de date.
In ceea ce priveste activitatea de aprovizionare asigura controlul
stocurilor supranormative si a stocurilor sub stocul minim; marfurile sosite se pot aloca pe comenzile aprobate; asigura controlul vitezei de rotatie a stocurilor; controlul respectarii de catre furnizori a preturilor de livrare si a discount-urilor stabilite; inventarierea operativa a stocurilor; controlul asupra platii facturilor furnizorilor in limita vanzarii produselor aprovizionate;
De asemenea, implementarea modulului de Desfacere-Aprovizionare asigura stabilirea corecta a necesarul zilnic de achizitionat; formularea cererilor de oferta si stabilirea castigatorilor; formularea comenzilor de achizitie si gestionarea stadiului acestora; realizarea de scheme complexe de aprobare pentru cererile si comenzile de achizitie cu notificarea pe mail a persoanelor responsabile cu aprobarea acestor documente.
Prin livrarea unor produse bazate pe tehnologii de ultima ora si implementarea acestora cu succes, SIVECO Romania a demonstrat inca o data faptul ca este o companie care are drept principiu fundamental furnizarea unor produse si servicii de inalta calitate, customizate pe nevoile si pentru satisfactia clientior sai.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: