Asociatia Publisherilor Online (OPA) a publicat concluziile unui raport care arata ca apetitul utilizatorilor de terminale mobile a intrat pe un trend descendent. Studiul a scos la iveala faptul ca 54% dintre utilizatorii de tablete prefera aplicatii gratuite ce contin reclame in defavoarea celor platite, cu 14% mai mult fata de anul trecut.
In acelasi timp, doar 19% dintre cei chestionati au declarat ca prefera sa plateasca pentru aplicatii mobile, in scadere fata de procentul de 30% din anul 2011, noteaza AdAge.

Schimbarile aduc probleme pentru cei care se bazeaza pe veniturile provenite din cumpararea de aplicatii mobile.

Majoritatea utilizatorilor de tablete (61%) a cumparat la un moment dat continut pentru dispozitivele lor, fie ca este vorba de aplicatii pentru stiri, filme sau carti, subliniaza studiul.

Comertul online prin intermediul tabletelor este estimat la 359 de dolari in medie per utilizator, produsele cumparate variind de la continut online, haine si produse alimentare .

Mai mult de jumatate dintre cei care au cumparat continut online ( n.red -abonamente la publicatii, carti, filme, muzica) au marturisit ca au facut acest lucru ca urmare a vizualizarii unei reclame de pe o tableta.

Studiul a aratat ca advertisingul este un instrument eficient impulsionarea veniturilor obtinute in mediul online, care poate fi in prezent mai usor de valorificat datorita cresterii substantiale a numarului de terminale mobile.




Sursa Foto Freedigitalphotos.net

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri