Filiala locala a grupului Sony, unul din cei mai importanti producatori de echipamente IT&C din lume, estimeaza o crestere de 25% a vanzarilor de laptopurilor Vaio, rezultat care se bazeaza in special pe comercializarea noilor modele de portabile ale companiei.

“Anul acesta vizam un avans cu 25% al vanzarilor pana la o cota de piața de aproximativ 5%. Cresterea va fi impulsionata de extinderea portofoliului de produse pe toate segmentele de piata si de noile lansari. In ceea ce priveste piata romaneasca de laptopuri, aceasta va inregistra o crestere moderata pana la finalul primului semestru, iar pana la finalul anului ne asteptam la o evolutie cu 10% in termeni de volum”, sustine Mircea Stoicescu, trade marketing manager al Sony Romania.

Sony se va concentra anul acesta pe vanzarile laptopurilor din gama premium si a celor care sunt comercializate in volume mari.

„Observam o crestere pe segmentul superior de laptopuri, unde se regasesc modele cu cele mai noi tehnologii, dar si noua categorie a ultrabookurilor. Segmentul de peste 2.500 lei reprezinta aproximativ 20% din totalul pietei. In acest sens, ne asteptam ca Romania sa adopte tendinta internationala de orientare catre sisteme ultraportabile”, a declarat Mircea Stoicescu.

Compania japoneza a lansat sapte serii noi de notebookuri in Romania, printre care se afla si primul ultrabook, modelul Vaio seria T, cu un un pret de aproximativ 3.500 de lei.

"Estimam ca vom vinde peste 500 unitati Vaio T pana la finalul anului", a spus Stoicescu.

Ultrabookul Sony Vaio T are un ecran LED de 13,3 inch cu o rezolutie de 1366x768px, cea mai noua generatie de procesoare Intel Ivy Bridge (i3, i5 sau i7), memorie de 4 sau 8GB si dispune de o carcasa din aluminiu si magneziu. Ca solutie de stocare, Vaio T beneficiaza atat de un hard disk clasic (320GB-540GB) cat si de un SSD Flash Disk (32GB-128GB) si cantareste 1,6 kg.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Vanzarile, in topul preferintelor celor care isi cauta un job