Competence Call Center (CCC), unul dintre principalii furnizori de servicii de call center de pe piata locala, vrea sa angajeze in jur de 100 de oameni pana la finalul anului, a declarat pentru wall-street.ro, Cristina Georgescu, managerul de call center al CCC Bucuresti.
CCC este o compania fondata la Viena in 1998, care este activa pe piata locala din 2007. In prezent, furnizorul de servicii are un centru de 400 de angajati la Bucuresti, dintre care in jur de 100 au fost recrutati de la inceputul anului, in special pentru pozitii de agenti de relatii cu clientii sau agenti de vanzari.

„Acum avem pozitii deschise pentru agenti de vanzari si customer care, pentru diferite limbi, dar in special pentru limba romana, engleza si franceza. In functie de cerere, vom cauta oameni si pentru alte limbi straine ori alte pozitii”, a explicat Georgescu.

Un nou centru in 12-18 luni

CCC ofera servicii in 24 de limbi straine la nivel international, iar in Romania in noua limbi: romana, engleza, spaniola, italiana, franceza, greaca, bulgara, germana si rusa. Cel mai dificil de gasit angajati sunt vorbitorii de limba greaca si rusa.

Conducerea companiei isi doreste sa deschida in urmatoarele 12-18 luni un nou centru in Romania, cel mai probabil in afara Bucurestiului.

“Ne uitam sa deschidem o a doua locatie in Romania in viitorul apropiat, iar cel mai probabil aceasta va fi in afara Bucurestiului. Avem sase orase pe lista finala. Deocamdata, Bucurestiul nu este printre ele, dar niciodata nu trebuie sa spui niciodata. Este important sa fie un loc in care sa gasim oamenii potriviti, educati, sa fie un centru universitar”, potrivit lui Christian Legat, Co-CEO al companiei.

O treime din angajati sunt recrutati prin recomandari

El nu a oferit date despre cele sase orase pe care le are in vedere pentru deschiderea unui nou centru.

CCC furnizeaza in Romania servicii de comunicare scrisa (scrisori, fax, e-mail, online chat), de Business Process Outsourcing, social media (managementul continutului din social media, solutii pentru live chat) si servicii de back office pentru companii din domeniul bancar, al telecomunicatiilor, automotive, online, publishing si aerian.

Angajatii sunt recrutati de obicei din universitati sau prin recomandari. De altfel, in jur de 30-35% dintre angajatii din Romania sunt alesi in urma recomandarilor facute de cei care lucreaza deja in companie.

Salariul difera in functie de limba vorbita si experienta

Media de varsta a angajatilor CCC din Romania este de circa 25 de ani. Acestia lucreaza in companie in medie in jur de trei ani.

In afara de salariul fix, pachetul de angajare mai include bonusuri lunare de performanta sau asigurare medicala privata. Salariul este diferit in functie limba vorbita si experienta, potrivit Cristinei Georgescu.

Compania lansata in 1998 la Viena are in prezent zece centre aflate in sapte tari. In aceste centre lucreaza circa 4000 de angajati, cei mai multi, in jur de 1000, lucrand pentru centrul din Berlin.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri