Profitul Yahoo a scazut in Q1

Cel mai popular portal de Internet, Yahoo, a raportat un declin de 22 de procente al profitului brut in primul trimestru al acestui an, insa conform cu asteptarile oficialilor comaniei, transmite International Herald Tribune.

Astfel, reprezentantii Yahoo au declarat ca profitul pe actiune a scazut de la 14 centi la 11, in timp ce veniturile aferente primului trimestru incheiat la 31 martie au crescut cu 34 procente pana la 1,57 miliarde de dolari.

In acelasi timp, Yahoo a precizat ca incasarile din businessul cu publicitate au sporit cu 35% ca urmare a numarului tot mai mare de firme care platesc pentru a avea postate reckamele pe o pozitie cat mai aproape de rezultatele cautarii.

"Sectorul publicitatii a cunoscut la noi o crestere spectaculoasa, iar numarul de utilizatori proprii este in continua crestere," a declarat Terry Semel, director executiv al Yahoo.

In aceasta perioada compania are in plan sa coreleze reclamele de pe site cu cuvintele cheie dupa care un anumit utilizator efectueaza o cautare.

Potrivit unui studiu de piata intocmit de ComScore, Yahoo a ajuns sa fie depasit de Google, cel mai mare motor de cautare din lume, in ceea ce priveste cota de piata.

Compania a anuntat recent ca directorul executiv Terry Semel a obtinut anul trecut un profit de 173 milioane de dolari ca urmare a vanzarii actiunilor.

In mod concret, este vorba de o exercitare din 2005 de optiuni de vanzare de actiuni la Yahoo, in urma careia directorul executiv al companiei a castigat suma mai sus mentionata.

Salariul pe anul trecut al lui Terry Semel a fost de 600.000 de dolari (aproximativ 495.500 de euro). Actuala conducere a Yahoo a preluat conducerea companiei acum cinci ani.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri