Cel mai mare producator de solutii pentru biroul digital si managementul documentelor, Xerox, a anuntat pe primul trimestru al lui 2006 incasari totale de 3,69 miliarde de dolari , cu 2 procente mai mici decat in aceeasi perioada a anului trecut, transmite MSNMoney.
In acelasi timp insa, profitul net a scazut la 186 milioane de dolari fata de 196 milioane cat se inregistrase anul trecut.

Pe langa evolutia oscilanta a cursului valutar, compania explica aceasta scadere prin tendinta generala de scadere a vanzarilor Xerox din ultimii ani. Veniturile inregistrate se situeaza sub nivelul estimat de analistii de la Thomson Financial care au preconizat vanzari de 3,82 miliarde de dolari.

In acelasi timp, reprezentantii companiei americane estimeaza ca vanzarile vor creste in cel de al doilea trimestru impulsionate mai ales de incasarile la nivel international, dar si de un salt semnificativ al vanzarilor echipamentelor.

Xerox Romania a obtinut anul trecut venituri de 44 milioane de dolari, in crestere cu 12% comparativ cu 2004.

Conform datelor IDC oferite Xerox Romania, compania ocupa locul 2 pe piata de imprimante laser, cu 16,7% cota de piata dupa valoarea vanzarilor si 10,7% dupa numarul de bucati vandute.

In acelasi timp, pe piata echipamentelor laser multifunctionale, Xerox Romania detine 24,7% din totalul acesteia raportat la valoarea vanzarilor si 13,4% raportat la numarul de bucati vandute, ocupand, de asemenea, pozitia secunda.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri