In cadrul pachetelor oferite de noul concurent intrat pe piata televiziunii din Romania - DTH Televizion, oferta Boom include si canale exclusive cum sunt Boom Action, Boom Comedy, Boom Romance, Boom Karaoke, Boom Classic, Boom Hop, Nikelodeon, Nikjunior, Boom Indian si Boom Secrets. Caracteristica principala a canalelor exclusive Boom, potrivit reprezentantilor companiei, este ca in timpul emisiunilor nu vor exista pauze publicitare.
"Dorim ca Boom sa devina cea mai puternica marca din industria multi-Chanel TV romaneasca adresata romanilor de toate varstele deschisi la inovatie si tehnologie. In urmatorii trei ani, ne asteptam sa avem un numar de peste 500.000 de clienti", a declarat, citat de Rompres, presedintele DTH Television Group, Isaac Waldman.
Pentru transmisia programelor, DTH foloseste satelitii administrati de compania Amos Spacecom, care pana in 2014 ar urma sa investeasca trei sute de milioane de dolari in amplasarea pe orbita a altor patru sateliti, Amos 3 urmand sa fie lansat la sfarsitul anului 2007 pentru a-l inlocui pe Amos 1 care transmite in prezent. Lansarea satelitului Amos 4 este programata pentru anul 2009, iar acesta va acoperi regiunea Asia, Orientul Mijlociu si Africa.
Grupul DTH Television, proprietarul marcii Boom, a fost infiintat in 2004. Compania are trei actionari principali, si anume Elran Investmentss, cu 35% din actiuni, una dintre cele mai mari companii din Israel care desfasoara proiecte internationale de peste 400 de milioane euro, in domeniul imobiliar, infrastructura, tehnologie, retail si comunicatii, Milomor Resido Group cu 35% din pachetul de actiuni, cu investitii pe piata imobiliara, bancara, in turism si telefonia mobila si RPCapital, cu 20% din actiuni, fond de investitii din Marea Britanie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: