Oamenii de afaceri si profesionistii care calatoresc des au nevoie de conectivitate maxima si aplicatii, iar designul a devenit un element important in alegerea aparatului favorit, spun specialistii din domeniu.
In general, functia cea mai ceruta la telefoanele de acest tip este accesul in timp real la mesaje e-mail. Urmeaza conectarea la reteaua companiei si posibilitatea de a citi si a prelucra documente si prezentari business in timp real, pe telefon.

Solutii complete si o comunicare pe nisa

In mediul actual de afaceri, oamenii nu au nevoie de un simplu telefon, ci cauta instrumente care le pot satisface toate nevoile de comunicare, a declarat, pentru SFin, Imfred de Jong, managing director pentru Romania si Ungaria al Nokia. Producatorul finlandez, recunoscut ca lider de piata in Romania, chiar si in lipsa unui studiu de piata independent, ofera cea mai diversa gama de modele de telefoane care acopera nevoile oamenilor de afaceri (12 modele diferite).

Sunt trei grupe principale, seria Communicator, terminalele inteligente si cele cu functii de mesagerie, a explicat oficialul Nokia.
Telefoanele din seria Communicator sunt gandite sa acopere toate nevoile de comunicare si, de aceea, ultimul model, Nokia 9300i, are incorporata tehnologie de conectare la retelele Wi-Fi. Noua gama E-series, cu modelele E60, E61 si E70, se bazeaza si pe design, si pe functiile de comunicare. In acelasi timp, dispozitivele pentru comunicare au tastaturi complete (de tip Blackberry), aplicatii de e-mail si Internet etc.

Clientul segmentului business este profund atras de design si de conectivitate in viata de zi cu zi, este un om dinamic, cu studii superioare si o personalitate pe care si-o exprima printr-un stil propriu, a afirmat Gabriel Maranca, director de vanzari Mobile Devices Business in cadrul echipei Motorola Romania. El a precizat ca segmentul business are nevoie in primul rand de Internet (GPRS, EGDE, 3G). Pentru un astfel de client, tehnologia este o necesitate imperioasa, o componenta importanta a vietii, a explicat el.

In atentia operatorilor si retailerilor

Telefonul mobil a devenit un instrument esential in viata oamenilor de afaceri, a precizat si Gabriela Matei, senior director, business market la Vodafone Romania. Compania acorda o atentie speciala segmentului de business, incercand sa raspunda nevoilor acestuia cu solutii tot mai avansate. Fie ca este vorba de clientii din intreprinderi mici si mijlocii sau cei din marile corporatii, Vodafone pune la dispozitie modele de telefoane de ultima generatie si servicii adaptate acestora, inclusiv cele 3G, a spus oficialul Vodafone.

Telefoanele de business sunt importante si pentru retail, chiar daca teoretic aceasta industrie se adreseaza clientilor particulari. Oferta de telefoane business aduce o valoare adaugata afacerii noastre GSM, a aratat Sorin Stoica, presedintele grupului Dasimpex, care detine trei companii retail, Dasimpex - distribuitor Orange, Lexor - partener Vodafone si Dasino&IT - partener Zapp. Gusturile oamenilor de afaceri au evoluat la fel ca si restul pietei. (...) Atat consumatorul tanar, cat si cel de business prefera telefoanele cu optiuni avansate (camera video, MP3 player etc.), a adaugat el.

Modele de succes

Oamenii din industrie au ales printre cele mai populare modele de telefoane de business Nokia 6680, Motorola V3, Sony Ericcson K600i, Samsung Z140, precum si terminalele Blackberry. Evident, au un succes deosebit Nokia N90 si N70, versiunile avansate ale celui mai subtire telefon din lume (Motorola V3x terminal 3G sau V3i - dotat cu conectivitate Bluetooth), dar si terminale precum Nokia 6230i, Motorola E770v, Samsung Z500 sau Sony Ericsson P900.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri