Motorola Mobility se retrage de pe piata telefoanelor din Coreea de Sud, tara de origine a Samsung si LG, doi dintre cei mai mari producatori la nivel global, insa decizia nu ia prin surprindere, avand in vedere vanzarile din aceasta tara ale celor doua companii, potrivit Wall Street Journal, citat de Mediafax.
Motorola, in prezent o divizie a Google, a avut in primele noua luni ale anului o cota de piata de 0,2% in Coreea de Sud, potivit firmei de cercetare Gartner. Compania a vandut in acest interval aproximativ 41.000 de telefoane din totalul pietei de 16 milioane.

Samsung Electronics, cel mai mare producator de telefoane din lume, atat ca volum cat si ca venituri, a livrat 10,2 milioane de telefoane pe piata interna, reprezentand 64% din totalul perioadei analizate.

Compania sud-coreean controleaza, potrivit unor studii, circa un sfert din vanzarile de telefoane mobile la nivel global.

Motorola a anuntat ca a inceput sa informeze inca de luni angajati privind inchiderea operatiunilor din Coreea de Sud, intre care cele de cercetare si vanzare de telefoane. Compania va continua sa vanda echipamente telecom si sa ofere servicii de suport pentru clienti.

Tot in acest an, producatorul taiwanez de telefoane mobile HTC s-a retras din Coreea de Sud. Piata s-a dovedit deosebit de dificila pentru producatorii straini, intrucat sud-coreenii au o afinitate deosebita pentru a-si sustine proprii producatori, scrie Wall Street Journal. Guvernul "a ajutat", de asemenea, prin introducerea de reguli si alte bariere pentru produsele din alte tari.

Samsung este urmat pe piata locala de ceilalti doi producatori sud-coreeni, LG Electronics si Pantech.

Foto: androidauthority.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri