Pentru o crestere rapida a pietei cautarii enterprise, vanzatorii ar trebui sa se concentreze mai mult pe satisfacerea nevoilor utilizatorilor finali, potrivit lui Dave Girouard, vice presedinte si general manager al Google enterprise business
Acesta a declarat ca enterprise search nu este utila utilizatorilor, deoarece nu este simpla, cuprinzatoare sau de incredere. El a comparat utilizarea cautarii enterprise cu cea a cautarii consumer, unde Google si motoarele de cautare concurente sunt utilizate ca "interfata din oficiu pentru orice" pe Web. "Cautarea enterprise este utilizata in ultima instanta si nu ca punct de plecare" si este subutilizata, a spus Girouard.
Sfatul lui Girouard pentru imbunatatirea pietei de cautare enterprise este ca vanzatorii software sa perceapa in acelasi mod angajatii si clientii. Aceasta insemna o concentrare mai mare pe furnizarea de cuvinte cheie simple ca cele oferite pentru cautarea consumer.
"Cautarea are oportunitatea de a fi interfata umana pentru toate informatiile corporate", a spus Girouard. El a specificat ca muncitorul cunoscator al anilor 80-90 care era focusat pe invatarea si aplicarea a catorva aplicatii software se transforma in "inovatorul auto-determinat" care are nevoie de acces usor la unelte - inclusiv cautare - pentru a-si usura munca.
Anuntul Google pentru functia OneBox intr-un upgrade la Search Appliance este parte a efortului de a plasa cautarea enterprise in centrul unei game de unelte pentru utilizatori. Functia permite utilizatorilor sa efectueze cautari in timp real in aplicatii business precum cele ale Cognos Inc., Oracle Corp. si Saleforce.com, pentru a accesa informatii precum contacte, agenda, etc.
Pivind inainte, Girouard a estimat ca virtualizarea va fi o functie cheie pentru software-le de cautare enterprise - inclusiv posibilitatea de a cauta in anume companie sau o un anumit departament dintr-o companie.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: