Samsung Electronics, cel mai mai producator de smartphone-uri din lume isi va concentra activitatea pe doua axe importante in 2013: dezvoltarea continutul pentru terminalele mobile si penetrarea pietei corporate dominata in prezent de canadienii de la RIM (Reseach in Motion), producatorii telefoanelor BlackBerry, transmite Reuters.

Compania sud-coreeana si-a bugetat investitii masive in dezvoltarea unor produse destinate zonei corporatiste, cu un nivel de securitate si fiabilitate sporite, care vor putea satisface nevoile clientilor din acest segment.

Samsung incearca in acest fel sa profite de problemele cu care se confrunta producatorul BlackBerry, canadienii urmand ca la finalul acestei luni sa prezinte noile dispozitive din acest an.

Ambitiile sud-coreenilor de a intra in zona corporate vin si dupa ce smartphone-ul Galaxy S3 a fost recunoscut pentru facilitatile de securitate pe care le ofera de catre companii, o parte din succesul inregistrat venind comercializarea acestuia catre companii.

Printre cei mai importanti producatori care tintesc mediul corporate se numara RIM, Samsung dar si Apple.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Telefoane resigilate: reduceri mari pentru produse ca noi