Un grup de \"activisti politici\" din Massachusetts au inceput o campanie agresiva pentru a determina utilizatorii sa treaca de la Internet Explorer la browserul Firefox.
Campania numita Explorer Destroyer profita de un nou program al Google de a plati utilizatorilor 1$ pentru fiecare refer Firefox facut prin Google Toolbar.

Google nu a comentat in legatura cu aceasta campanie, desi compania ofera 1$ per utilizator ca taxa de referire Web site-urilor care genereaza noi download-uri ale Firefox cu Google Toolbar.

Potrivit site-ului Explorer Destroyer, grupul ofera proprietarilor de site-uri o tehnologie scripting care detecteaza daca un vizitator ruleaza IE. Daca da, va aparea un mesaj care ii directioneaza pentru a descarca Firefox. De cate ori un vizitator al unui Web site utilizeaza aceasta tehnologie pentru a schimba IE cu Firefox, proprietarul site-ului respectiv va primi taxa de refer daca se incrie in programul Google AdSense.
Exista trei tipuri de alerte ce pot fi postate pe site-uri: "gentle encouragement", "semi-serious" sau "dead serious".

Daca un site alege mesajul "gentle encouragement", vizitatorii care utilizeaza IE vor vedea un banner in partea de sus a paginii care ii incurajeaza sa descarce Firefox. Un site "semi-serious" va afisa o pagina in care incurajeaza utilizatorul sa descarce Firefox, alaturi de un link pentru download si un link catre site.

Cei care aleg "dead serious" blocheaza vizualizarea paginii pentru utilizatorii IE, informandu-i ca trebuie sa insteleze Firefox pntru a putea vizualiza site-ul.

Alaturi de site-ul Explorer Destroyer, grupul a mai lansat un alt site unde parodiaza IE si ofera utilizatorilor motive pentru a schimba pe Firefox.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri