Directorul general al Apple, Tim Cook, a cerut scuze consumatorilor chinezi pentru confuziile cauzate de politica de garantie a produselor, dupa mai bine de doua saptamani de critici din partea presei de stat din China la adresa serviciului de vanzari promovat de Apple, potrivit CNBC, citat de Mediafax.

Compania verifica politica de garantie pentru iPhone 4 si iPhone 4S si simplifica explicarea acesteia, precum si a modului in care clientii pot transmite reactii, a afirmat Cook intr-o scrisoare postata pe site-ul Apple din China.

"Suntem constienti ca, din cauza unei comunicari externe insuficiente, unii considera Apple o companie aroganta, care nu acorda atentie sau este indiferenta la reactiile consumatorilor. Prezentam scuze sincere pentru orice neajuns si neintelegere", a spus el.

Criticile la adresa Apple au inceput pe 15 martie, odata cu difuzarea unei emisiuni anuale despre siguranta si drepturile consumatorilor de catre televiziunea de stat.

Emisiunea a criticat compania americana pentru serviciile oferite, inclusiv pentru ca nu ofera un iPhone nou, cu un an garantie, in cazul unor reparatii majore.

Apple va inlocui modelele iPhone 4 si iPhone 4S cumparate in China cu telefoane noi in cazul unor reparatii capitale si va acorda o garantie de un an, a afirmat Cook.

Compania va asigura si pregatirea corespunzatoare furnizorilor de service, pentru a explica noua politica de garantie.
iPhone 5, ultimul model Apple, are deja in China o garantie precum cea care va fi introdusa pentru iPhone 4 si iPhone 4S.

Popularitatea de care se bucura Apple si alte branduri straine pe piata chineza le face tinte pentru atacuri. Yum Brands, care detine lantul fast-food KFC, precum si Wal-Mart Stores sau Gucci au avut parte de critici similare din partea presei de stat din China, din cauza unor produse sau probleme legate de conditiile de munca.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Donald Trump: SUA nu vor majora tarifele vamale