Microsoft lucreaza la un smartwatch, au declarat furnizori ai grupului american, care se pregateste astfel sa intre in concurenta pe o noua piata cu rivalii Apple, Samsung si Google, companii cu proiecte similare in derulare, transmite Mediafax.
In primele luni ale acestui an, Microsoft a cerut furnizorilor din Asia sa livreze componente pentru un eventual dispozitiv care s-ar incadra in categoria smartwatch, au declarat persoane din conducerea companiilor furnizoare, citate de cotidianul Wall Street Journal. Unul dintre directorii citati a afirmat chiar ca s-a intalnit cu echipa de cercetare&dezvoltare a Microsoft.

Pentru prototip, grupul american a cerut furnizorilor ecrane de 1,5 inci (3,8 centimetri).

Nu este inca sigur daca Microsoft va decide sa duca proiectul pana la capat, au spus sursele.

Presa internationala a scris in ultima perioada ca Apple, Samsung, Google, dar si alte companii mai mici ar dezvolta astfel de produse.

O parte a investitorilor si companiilor din IT mizeaza pe o dezvoltare puternica a pietei dispozitivelor care pot fi purtate de utlizator. Noua piata ar fi sustinuta de evolutia tehnologiei senzorilor, care pot detecta temperatura corpului, locatia geografica si pot executa comenzi vocale.

Unele astfel de gadget-uri, precum FuelBand de la Nike, masoara activitatea fizica, in timp ce altele asigura o completare a functiilor smartphone-urilor, precum trimiterea de mesaje sau verificarea starii vremii.

Firma de cercetare Gartner estimeaza piata gadget-urilor care pot fi purtate la 10 miliarde de dolari pana in 2016.

Sursa foto: captura noticebrd.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri