Cosmote Romania, al treilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, a lansat serviciul de voce de inalta definitie HD Voice, aceasta fiind cea mai importanta evolutie a tehnologiei de comunicare vocala din ultimele doua decenii, potrivit unui comunicat al companiei.
Prin tehnologia HD Voice, sunetul se aude mai clar si zgomotul de fond este redus, interlocutorii avand senzatia ca se afla in aceeasi camera.

Pentru a utiliza noua tehnologie, interlocutorii trebuie sa detina telefoane mobile compatibile cu HD Voice, apelurile fiind efectuate prin intermediul tehnologiei 3G. Serviciul 3G al Cosmote acopera in prezent peste 73% din populatia Romaniei.

„Noul serviciu ofera o interactiune la distanta capabila chiar sa transmita emotie, prin inducerea unui sentiment de proximitate intre apelanti”, a declarat Panos Makris, director comercial al Cosmote Romania.

Serviciul HD Voice este disponibil la nivel national, portofoliul operatorului incluzand in prezent 25 modele de terminale compatibile, printre care smartphone-uri Apple, Nokia, Sony, HTC, LG. Gama de dispozitive compatibile cu HD Voice va fi extinsa in urmatoarea perioada.

Serviciile de voce HD au fost lansate prima data pe piata locala in urma cu doi ani de catre Orange Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala de telecom.

Cosmote Romania avea aproximativ 6,3 milioane de clienti la finalul anului trecut, principalii competitori ai companiei fiind Orange si Vodafone.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri