Incepand din 30 aprilie, pasagerii care doresc sa comande un taxi in zona Sosiri din cadrul Aeroportului International Henri Coanda din Bucuresti vor putea folosi sistemul Clever Taxi.
Astfel, Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti, in colaborare cu Clever Tech si avand sprijinul Orange, pune la dispozitia pasagerilor doua chioscuri cu afisaj digital touch screen ce folosesc sistemul Clever Taxi.

Cu ajutorul acestora calatorii romani si cei straini vor putea comanda un taxi si vor fi preluati de acesta din zona Sosiri, taxiurile comandate avand acces in aceasta zona. Chioscurile cu afisaj digital permit comandarea unui taxi in mai multe limbi de circulatie internationala si tiparirea unui bon cu detaliile privind compania de taxi comandata, numarul de indicativ al masinii, intervalul de timp estimat pana la sosirea taxiului, numarul de telefon al dispeceratului si adresa de e-mail pentru sugestii si sesizari.

Comenzile transmise prin sistemul Clever Taxi vor fi preluate cu prioritate de soferii taximetristi din Bucuresti afiliati celor 12 companii de taximetrie care participa in program. Oferta este in permanenta extinsa si catre alte companii de taxi din Bucuresti.

De la lansarea, in octombrie, a aplicatiei mobile Clever Taxi au fost preluate si confirmate peste 1 milion de comenzi de taxi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri