Dolce Sport, canalul de sport al Romtelecom, al doilea jucator pe piata locala de televiziune, va transmite in format 3D finala UEFA Champions League, cea mai importanta competitie intercluburi la nivel european, care are loc sambata, 25 mai.
Compania intra astfel pe segmentul de continut 3D, in care pana acum singurul jucator era UPC Romania, al treilea operator pe piata de televiziune.

Finala UCL poate fi urmarita in direct, de acasa, de toti clientii Dolce Sport, atat in format HD si SD, cat si in format 3D de catre cei care detin televizoare 3D full si decodoare HD. Aceasta transmisiune 3D va putea fi urmarita pe canalul creat exclusiv pentru acest eveniment, denumit Dolce Sport 3D.

De asemenea, finala va putea fi vizionata si de catre clientii NexGen care detin abonamente de televiziune digitala.

Pe de alta parte, compania organizeaza un eveniment prin care 50 de clienti Romtelecom pot vedea finala UEFA Champions League la Cinema City Cotroceni, din centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Concurentii trebuie sa se inscrie la un concurs desfasurat pe pagina de Facebook a Dolce Sport si sa creeze un poster pentru finala. Castigatorii vor fi anuntati joi, 23 mai.

In cea de-a sasea finala desfasurata pe Wembley Stadium se intalnesc anul acesta, pentru prima data in aceasta faza a competitiei, doua echipe germane: Borussia Dortmund si Bayern Munchen. In semifinale ele au eliminat marile favorite Real Madrid si FC Barcelona.

Romtelecom a lansat canalul Dolce Sport in 2010, compania mizand ca prin introducerea de continut exclusiv poatre atrage mai multi clienti de la competitie. De altfel si principalul concurent al companiei, RCS&RDS, s-a bazat in ultimii ani pe lansarea de posturi de televiziune (Digi Sport, Digi 24, Digi Animal Life, Digi World) pentru a-si mentine si dezvolta numarul de abonati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri