Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT de pe piata locala, cu afaceri de 136,7 milioane de euro anul trecut, a investit de la inceputul anului aproximativ 450.000 de euro in reamenajarea a zece magazine.
Conducerea retailerului anunta in urma cu cateva luni investitii de 2 milioane de euro in acest an pentru reamenajarea si extinderea retelei de magazine. Printre magazinele care au reamenajate anul acesta se numara unitatile din Slobozia, Arad, Bacau, Petrosani, Suceava, Targu Jiu, Pitesti sau Buzau.

In prezent Flanco are 78 de magazine, iar pana la finalul anului, compania va mai deschide doua magazin in centre comerciale din Bucuresti (Promenada Mall) si Ploiesti. Astfel, numarul magazinelor din retea ajunge la 80.

Pe de alta parte, compania a inceput un program de optimizare a spatiilor de vanzare, atat ca organizare, cat si ca locatie si costuri, asa incat acestea sa reflecte mai bine portofoliul de produse.

“Am cautat sa remodelam si sa eficientizam infrastructura de vanzare de care dispunem, ca sa raspundem cat mai bine unei piete care se transforma, modelata de consumatorii care, pe masura ce tehnologia joaca un rol tot mai mare in viata lor de zi cu zi, devin mai exigenti”, spune Violeta Luca, director general al Flanco.

Anul trecut, valoarea vanzarilor pe metru patrat intr-un magazin Flanco a fost de 3.200 de euro, in crestere cu 7% comparativ cu 2011.

Flanco a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 136,7 milioane de euro, in crestere cu 25% comparativ cu anul anterior, si o cota de piata de 13%. De asemenea, compania a avut un profit net de aproape 60.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

Pentru acest an, conducerea Flanco estimeaza afaceri de 157 de milioane de euro, mai mari cu 15% fata de 2012.

Principalii concurenti ai Flanco sunt retelele Altex si Domo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri