In prezent Flanco are 78 de magazine, iar pana la finalul anului, compania va mai deschide doua magazin in centre comerciale din Bucuresti (Promenada Mall) si Ploiesti. Astfel, numarul magazinelor din retea ajunge la 80.
Pe de alta parte, compania a inceput un program de optimizare a spatiilor de vanzare, atat ca organizare, cat si ca locatie si costuri, asa incat acestea sa reflecte mai bine portofoliul de produse.
“Am cautat sa remodelam si sa eficientizam infrastructura de vanzare de care dispunem, ca sa raspundem cat mai bine unei piete care se transforma, modelata de consumatorii care, pe masura ce tehnologia joaca un rol tot mai mare in viata lor de zi cu zi, devin mai exigenti”, spune Violeta Luca, director general al Flanco.
Anul trecut, valoarea vanzarilor pe metru patrat intr-un magazin Flanco a fost de 3.200 de euro, in crestere cu 7% comparativ cu 2011.
Flanco a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 136,7 milioane de euro, in crestere cu 25% comparativ cu anul anterior, si o cota de piata de 13%. De asemenea, compania a avut un profit net de aproape 60.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
Pentru acest an, conducerea Flanco estimeaza afaceri de 157 de milioane de euro, mai mari cu 15% fata de 2012.
Principalii concurenti ai Flanco sunt retelele Altex si Domo.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: