UPC Romania, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii de pe piata locala, a lansat o oferta de internet de mare viteza (Internet Fiber Power 100 Mbps) pentru tinerii cu varste intre tinerii intre 18 si 26 de ani, pentru 39 de lei, cu TVA,

„Oferta a fost special conceputa pentru a sustine obiceiurile de consum ale tinerilor – peste 60% dintre ei folosesc internetul pentru a socializa si aproape 50% pentru a urmari continut video online”, declara Robert Redeleanu, chief marketing officer (CMO) UPC Romania.

Oferta dedicata tinerilor este disponibila exclusiv online, la nivel national, incepand din 2 septembrie.

68% din tinerii romani cu varste intre 18 si 26 de ani petrec in medie 22 de ore pe saptamana pe internet.

Potrivit UPC, acest segment de varsta foloseste intens internetul pentru a asculta muzica, radio sau alte transmisii audio, pentru a descarca diverse fisiere audio, pentru a urmari continut video online, atat live cat si inregistrat, pentru a descarca fisiere video si a accesa Facebook. Acestea sunt activitati pe care, conform studiilor*, tinerii le desfasoara zilnic cu o intensitate mai mare fata de populatia generala din mediul urban (varsta 15+).

Ministerul Agriculturii aloca...
Citeste si: Min. Agriculturii: 30 MIL. lei pentru incurajarea angajarii tinerilor

Serviciile de internet prin cablu, tehnologie utilizata in Romania de UPC, ofera, in medie, 91,4% din viteza de download contractata de client, peste media europeana de 74%, potrivit unui raport recent al Comisiei Europene.

Principalii concurenti ai UPC sunt Romtelecom, RCS&RDS, precum si Orange si Vodafone.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Awake ofera beneficii festivalierilor care merg la vot pe 26 mai