Exista in prezent pe piata numeroase servicii de abonamente muzicale, precum cele ale Virgin, Yahoo si MTV, prin care se poate descarca muzica dorita pe computer, de unde poate fi transferata pe un player portabil. Dar daca utilizatorul nu doreste sa astepte atat?
Aceasta problema o rezolva MusicGremlin, care utilizeaza un link wireless direct catre un magazin muzical, eliminand intermediarul - PC-ul - din ecuatie. Au existat cateva playere muzicale Wi-Fi si inainte - pecum SoniqCast sau Tao - dar niciunul care sa functioneze cu un serviciu muzical pe baza de abonament. (Zing, un alt player Wi-Fi, este in lucru.)

Pentru o taxa lunara de 14.99$, utilizatorul poate descarca oricate melodii doreste - sau, cel putin, cate se pot stoca pe dispozitivul MusicGremlin de 8GB. O functie a playerului permite utilizatorului sa descarce melodiile altor detinatori de dispozitive Gremlin si sa faca schimb de melodii.

Insa are si cateva restrictii, precum o durata mai scurta de functionare a bateriei, o capacitate mica de stocare si faptul ca se poate face schimb de melodii doar cu utilizatorii care au abonamente similare.

Aproximativ de dimensiunea Apple Computer iPod de prima generatie, MusicGremlin are un afisaj color de 2-inch. Playerul are o capacitate de stocare de 8GB, ceea ce inseamna ca poate stoca aproximativ 2.000 de melodii MP3, WMA sau WMA DRM.

Acesta este certificat PlaysForSure, ceea ce inseamna ca se pot transfera melodii si din alte magazine online - doar ca nu wirelessly. Cu un abonament si o conexiune wireless 802.11, utilizatorul poate efectua cumparaturi direct de pe player. Download-urile sunt track-uri 128Kbps WMA DRM. Cu sau fara un abonament, pot fi cumparate track-uri la 99 centi fiecare, care pot fi transferate pe un PC Windows XP, salvate si utilizate pe alte dispozitive.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri