Operatorul de telefonie mobila Cosmote a lansat, ieri, primul serviciu de notificare prezenta din Romania. Prin intermediul acestui serviciu gratuit, clientii companiei ce apeleaza un alt utilizator din reteaua Cosmote care are telefonul inchis sau nu se afla in aria de acoperire, vor putea fi informati despre revenirea acestuia in retea printr-o notificare de tip SMS: "Acum pot fi contactat pe mobil. Am devenit disponibil".

"Continuam sa lansam pe piata servicii si produse cu valoare adaugata si relevante pentru consumatorii romani. Ne asteptam ca un numar mare de clienti sa activeze serviciul de notificare pentru a beneficia de o comunicare rapida si eficienta cu prietenii sau partenerii de afaceri", a declarat Adrian Florea, Product & Services Development Manager, Cosmote. Platforma tehnica pentru implementarea acestui serviciu a fost realizata de compania Comverse, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de mesagerie din lume.

Cosmote Romania, membra a grupului elen Cosmote, s-a lansat in decembrie 2005, iar produsele si serviciile sunt distribuite la nivel national prin peste 400 de magazine si 9.000 de puncte independente de vanzare. Dupa primele 4 luni pe piata romaneasca, compania a atins un numar de peste 275.000 de clienti. Grupul Cosmote are cam 8,8 milioane de clienti in regiunea Europei de Sud-Est, fiind printre operatorii cu cea mai dezvoltata prezenta in regiune in tarile in care ofera servicii (Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri