Retailerii din Statele Unite au suplimentat vineri masurile de securitate, de Black Friday, 140 de milioane de americani fiind asteptati la cumparaturi in acest weekend, mai putini totusi fata de cei 147 de milioane de oameni care au profitat de discount-uri anul trecut, relateaza Bloomberg, citat de Mediafax.

Mall-urile au introdus patrule formate de politisti aflati in afara programului. Magazinele Wal-Mart folosesc un sistem de cote pentru produse populare precum iPad-urile si bijuteriile.

Federatia Nationala a Retailerilor (FNR) a emis recomandari referitoare la managementul aglomeratiei, cerand magazinelor sa se pregateasca pentru mase mari de oameni, cozi imense de clienti nervosi si grupuri sanitare supraaglomerate.

Organizatia de retail a publicat astfel de recomandari din 2008, cand un angajat al Wal-Mart a murit calcat in picioare de Black Friday.
Vanzarile in weekendul inceput cu Black Friday vor creste cu 2,2%, fata de anul trecut, la 40,5 miliarde de dolari, potrivit estimarilor companiei IBISWorld.

De regula, magazine universale precum Wal-Mart, Target si Sears atrag cei mai multi cumparatori, intrucat acestia vor sa gaseasca tot ce le trebuie intr-un sigur loc, intr-o zi in care traficul si gasirea unui loc de parcare ii pun la incercare, a declarat Rich Mellor, vicepresedinte insarcinat cu prevenirea pierderilor la FNR.

Magazinele au luat in acest an masuri de securitate mai devreme ca niciodata, pentru ca multe magazine si-au deschis portile chiar de Thanksgiving Day.

Vanzarile de retail au fost afectate in ultimele luni de increderea fluctuanta a consumatorilor in economie. In luna noiembrie, indicele privind increderea, calculat de Conference Board, a scazut la cel mai redus nivel din ultimele sapte luni, din cauza cresterii pesimismului legat de perspectiva pietei muncii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri