Tesco, cel mai mare retailer din Marea Britanie si prima companie din domeniu care si-a deschis un magazin online, a reusit ca in numai trei luni sa vanda 300.000 de tablete Hudl, un adevarat succes pe piata, scrie TheGuardian.

Numai in primele zile de la lansare, tableta Hudl a fost cumparata de peste 35.000 de utilizatori.
Tableta de 7 inch a avut la lansare un pret de 140 de euro, iar pentru abonatii Tesco avea un pret ceva mai mic.
Dispozitivul mobil lansat de Tesco, care ruleaza sistemul de operare Android, s-a bucurat de review-uri pozitive din partea criticilor care, in ciuda unui pret relativ scazut au laudat constructia solida, calitatea ecranului si raportul calitate-pret.
O data cu succesul de care s-a bucurat prima generatie a tabletei, reprezentantii Tesco nu se opresc si pregatesc lansarea unui nou dispozitiv si in 2014, o tableta cu specificatii mai noi, dar cu un pret similar celui propus si la lansarea primei generatii Hudl.
Piata de tablete din Marea Britanie s-a ridicat anul trecut la 8,3 milioane de unitati vandute, potrivit companiei de cercetare CCS Insight, unde peste jumatate din vanzari s-au inregistrat in ultimul trimestru al anului.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Setari Cookie-uri