Nintendo a redus de peste trei ori, de la 9 milioane la 2,8 milioane, estimarile privind vanzarile consolei Wii U, principalul produs al companiei, si anticipeaza ca va inregistra pierderi in anul fiscal care se va incheia in martie, potrivit Wall Street Journal.

Compania nipona spera la o revitalizare in perioada sarbatorilor de iarna.
Noile estimari arata ca Nintendo a avut vanzari slabe de console si jocuri in perioada de sfarsit de an, mai ales pentru Wii U, care a inregistrat dificultati chiar de la lansare din cauza concurentei jocurilor de pe retelele sociale, smartphone-uri si tablete.
Nintendo a evitat astfel de platforme, sustinand ca mentinerea experientei jucatorilor pe produsele companiei este esentiala pentru a supravietui.
Compania a avut de infruntat si o competitie mai dura din partea rivalilor Sony si Microsoft, care au lansat recent ultimele generatii ale propriilor console, tehnologic superioare Wii U.
La sfarsitul lunii octombrie, Nintendo arata, insa, incredere in privinta vanzarilor. Presedintele companiei, Satoru Iwata, declara intr-o conferinta de presa ca evolutia va fi sustinuta de noile jocuri care urmau sa fie publicate in sezonul sarbatorilor de iarna.
Nintendo a informat acum ca se asteapta la o pierdere operationala de 35 de miliarde de yeni (335,3 milioane de dolari), in timp ce in aprilie estima profit de 100 de miliarde de yeni (960 milioane de dolari). Pentru anul fiscal precedent, incheiat in martie 2013, compania a raportat o pierdere de 36,4 miliarde de yeni (350 milioane dolari).
Vanzarile ar urma sa se situeze la 590 de miliarde de yeni (5,65 miliarde dolari), cu 36% sub nivel de 920 de miliare de yeni (8,8 miliarde dolari) anticipat anterior.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri