Sony si Lenovo, doi dintre cei mai mari producatori de laptopuri din lume, iau in calcul crearea unei aliante (joint venture) pentru revitalizarea vanzarilor de laptopuri VAIO, dupa ce gigantul japonez a observat o scadere a interesului pentru acest brand, scrie Reuters.

Reprezentantii celor doua companii sustin ca raportul aparut nu este foarte precis si ca este vorba de noi posibilitati pentru divizia de laptopuri a Sony.
Japonezii planuiesc sa repozitioneze brandul VAIO pe piata, dupa ce vanzarile au cunoscut o scadere, in detrimentul succesului obtinut de smartphone-uri si de tablete.
Gigantul japonez isi va publica rezultatele in cursul saptamanii viitoare, dupa ce anterior a prezis ca divizia de PC-uri va fi “pe rosu” in anul fiscal ce se va incheia in Martie.
Lenovo obtine aproximativ 80% din venituri din comercializarea de PC-uri, insa de curand a inceput o expansiune si mai mare pe segmentele mai profitabile, cum este si cazul terminalelor mobile.
Lenovo a anuntat in cursul saptamanii trecute achizitia Motorola Mobility de la Google, in schimbul sumei de 2,91 miliarde de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri