In timp ce interesul fata de playerele MP3 si download creste, o mare parte din melodii sunt extrase de pe CD decat descarcate, afirma studiul Ipsos Insight

20% din tinerii peste 12 ani din America detin macar un MP3 player portabil. Printre teen-ageri, procentajul atinge 54%.

Ultima cifra ar trebui sa ofere satisfactie industriei media. Descarcarile multimedia precum emisiuni TV, video sau filme sunt cele mai populare la utilizatorii sub 25 ani. Insa 44% dintre cei care descarca muzica, folosesc colectiile CD existente ca prima sursa de continut pentru MP3 playere.

Doar 25% folosesc download cu taxa, si mai putini serviciile bazate pe abonament, afirma studiul. Multi au prezis ca serviciile contra cost vor atrage mai ales tinerii. Insa nu asa s-a intamplat, utilizatorii sub 25 ani au continuat sa foloseasca retele file-sharing pentru a descarca muzica.

Spre surpriza multora, grupurile cu varsta intre 25-34 si 35-54 au fost utilizatorii majoritari al serviciilor download. In timp ce utilizatorii se obisnuiesc cu ideea de a nu detine CD-uri proprii, totusi doresc sa detina muzica intr-un fel sau altul. Dintre cei care au platit pentru muzica online, 67% au folosit site download-to-own.
Doar 17% au folosit situri bazate pe abonament.

Conform studiului, 6% dintre americani detin mai mult de un player MP3. Datele adunate anul acesta intre 13 ianuarie si 2 mai, arata o crestere a detinatorilor iPod. Desi a aratat o scadere pe piata, totusi Apple domina in continuare piata playerelor MP3.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri