Ultima cifra ar trebui sa ofere satisfactie industriei media. Descarcarile multimedia precum emisiuni TV, video sau filme sunt cele mai populare la utilizatorii sub 25 ani. Insa 44% dintre cei care descarca muzica, folosesc colectiile CD existente ca prima sursa de continut pentru MP3 playere.
Doar 25% folosesc download cu taxa, si mai putini serviciile bazate pe abonament, afirma studiul. Multi au prezis ca serviciile contra cost vor atrage mai ales tinerii. Insa nu asa s-a intamplat, utilizatorii sub 25 ani au continuat sa foloseasca retele file-sharing pentru a descarca muzica.
Spre surpriza multora, grupurile cu varsta intre 25-34 si 35-54 au fost utilizatorii majoritari al serviciilor download. In timp ce utilizatorii se obisnuiesc cu ideea de a nu detine CD-uri proprii, totusi doresc sa detina muzica intr-un fel sau altul. Dintre cei care au platit pentru muzica online, 67% au folosit site download-to-own.
Doar 17% au folosit situri bazate pe abonament.
Conform studiului, 6% dintre americani detin mai mult de un player MP3. Datele adunate anul acesta intre 13 ianuarie si 2 mai, arata o crestere a detinatorilor iPod. Desi a aratat o scadere pe piata, totusi Apple domina in continuare piata playerelor MP3.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: