Numaarul abonatilor serviciului DigiTV oferit de operatorul de cablu RCS&RDS a ajuns in luna iunie la aproximativ 70.000 potrivit datelor furnizate de companie. Luba trecuta DigiTV a fost lansat si in Slovacia dupa ce la inceputul acestui an serviciul a ajuns pe piata ungara. Operatoru; de cablu se asteapta la o crestere constanta si in perioada urmatoare, pentru prima luna in Slovacia fiind estimati aproximativ 10.000 de noi abonati.

Strategia de extindere a serviciului pe piata regionala a cuprins adaptarea pachetelor de programe si a continutului la piata locala, incluzand canale tv traduse si subtitrate in limbile tarilor in care sunt difuzate. Ofertele de programe si pachetele au la baza o structura similara serviciului Digi TV din Romania.

Planurile de viitor legate de acest serviciu se bazeaza in continuare pe aplicarea strategiei de extindere si in celelalte tari din vecinatate. Astfel, un nou proiect care urmeaza a fi pus in aplicare in cel mai scurt timp il constituie lansarea serviciului Digi TV pe piata din Cehia.

Strategia de extindere a serviciului pe piata regionala a cuprins adaptarea pachetelor de programe si a continutului la piata locala, incluzand canale tv traduse si subtitrate in limbile tarilor in care sunt difuzate. Ofertele de programe si pachetele au la baza o structura similara serviciului Digi TV din Romania. Pentru Ungaria, grila este formata din pachetul Baza care cuprinde 38 de posturi cu continut generalist si de nisa, atat nationale cat si internationale, pachetul HBO Pack - HBO si HBO2, pachetul Cinemax si pachetul Maxpack - HBO, HBO2, Cinemax.

Pentru Slovacia oferta cuprinde urmatoarele pachete de programe: pachetul Baza, format din 36 de canale tv cu continut generalist si dedicat, dintre cele mai importante programe nationale si internationale, pachetul Maghiar - contine 11 posturi in limba maghiara, pachetul Pay TV - HBO + HBO2 si Cinemax, si pachetul Maxpack.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri