In perioada 1 ianuarie 2013 - 31 martie 2014 la numarul de protectia consumatorilor – 0219551 a fost inregistrat un numar de 116.909 de apeluri, conform informatiilor ANPC.
Acestea au fost defalcate astfel:
- ianuarie 2013 -7227 apeluri;
- februarie 2013 -5579 apeluri;
- martie 2013 -6671 apeluri;
- aprilie 2013 – 7059 apeluri;
- mai 2013 – 6611 apeluri;
- iunie 2013 - 7921 apeluri;
- iulie 2013 – 9233 apeluri;
- august 2013 – 9049 apeluri;
- septembrie 2013 – 7564 apeluri;
- octombrie 2013 – 7775 apeluri;
- noiembrie 2013 – 7913 apeluri;
- decembrie 2013 – 9031 apeluri;
- ianuarie 2014 – 8588 apeluri;
- februarie 2014 – 8417 apeluri;
- martie 2014 - 8271 apeluri.
Numarul unic de protectia consumatorilor 0219551 a fost administrat si sustinut din fondurile proprii ale Federatiei Asociatiilor de Consumatori in baza Acordului de Colaborare incheiat cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
In ceea ce priveste durata medie a unui apel, aceasta este intre : 0:03:44 – 0:05:14 minute.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: