Legrand, unul dintre importantii producatori de UPS-uri la nivel global, tinteste o crestere de 20% a afacerilor in acest an de la 13 la 16 milioane de euro in Romania, ca urmare a extinderii portofoliului de produse, dar si a evolutiei pietei de profil.

"Afacerile Legrand s-au ridicat anul trecut la 13,2 milioane de euro, iar anul acesta planurile noastre vizeaza cresterea la 16 milioane de euro. Cresterea va fi influentata direct de lansarile de produse, care au ca si consecinta marirea portofoliului Legrand Romania, si de pietele noi pe care intentionam sa le acoperim", a declarat Calin Pascalau (foto), director general Legrand Romania

Principalul segment de crestere va fi cel al UPS-urilor, conform datelor companiei. "Intentionam sa avem 600 referinte grupate in 29 game de produse, pana la sfarsitul anului. In acest domeniu, este extrem de important ca solutiile pe care le oferim specialistilor sa fie cat mai complexe asa ca un portofoliu variat de produse este unul din factorii esentiali pentru a avea o crestere constanta".

Potrivit Legrand, piata de profil este una extrem de competitiva si organizata deoarece este in discutie un public specializat, care nu reactioneaza la mesaje emotionale, ci la argumente solide, pentru a lua decizia de achizitie.

"Fiecare jucator incearca sa ii atraga de partea sa prin solutii complete in momentul in care apare un proiect nou. Consideram ca triplarea portofoliului de produse ne va da un avantaj suplimentar pentru a contracta proiecte de anvergura, la fel ca si pana acum", a precizat directorul general Legrand Romania.

Reprezentantii companiei nu au putut oferi o statistica a pietei, intrucat, spun ei, nu exista date pe acest segment.

"Din cunostintele noastre, nu exista un raport oficial care sa ofere aceste informatii asa ca preferam sa nu ne pronuntam in aceasta privinta. Putem spune doar ca e o piata dinamica si ca exista in continuare potential de crestere intrucat nu a ajuns inca la maturitate", a completat Pascalau.

In ceea ce priveste structura de vanzare a Legrand, circa 90% din produse sunt destinate segmentului B2B, in timp ce numai 10% din vanzari sunt reprezentate de clientii finali, persoane fizice.

Legrand este o companie din Franta specializata in productia si sisteme pentru instalatii electrice si retele informatice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri