Competence Call Center, furnizor de servicii de suport, va deschide la Brasov, la 1 iunie, al doilea centru din Romania, unde vor fi angajati 100 de salariati, fiind cautati vorbitorii avansati de germana, engleza, italiana si franceza, precum si pentru departamentele IT si financiar, scrie Mediafax.

"In data de 1 iunie, providerul de outsourcing de contact center Competence Call Center (CCC) deschide cel de-al doilea sediu in Romania, la Brasov. Inca din 2007, CCC furnizeaza solutii complexe de call center pentru branduri locale si internationale prin intermediul biroului din Bucuresti. Incepand de acum, compania este in plin proces de recrutare a 100 de angajati pentru noul birou din Brasov", se arata intr-un comunicat al CCC.

Primul centru al CCC, companie austriaca, a fost deschis in 2007 si are 400 de salariati.

CCC cauta vorbitorii avansati de germana, engleza, italiana si franceza. De asemenea, sunt vacante posturi in departamentele de resurse umane, IT si in echipele financiare.

"In prezent construim echipe de vorbitori de germana si alte limbi internationale pentru primul nostru partener international, o companie aeriana de mari dimensiuni care asigura servicii in aproximativ 150 de destinatii din toata lumea. Ca prim pas, vom angaja 100 de oameni pentru CCC Brasov, iar in urmatoarele luni planuim sa ne extindem", a declarat directorul de resurse umane al CCC, Dana Waschk.

Citeste si:
Brasov: inca 19 milioane de euro pentru autobuzele si troleibuzele...
Brasov: inca 19 milioane de...

CCC are in portofoliul de clienti companii internationale care activeaza in turism, telecomunicatii, finante, asigurari si furnizeaza suport privind apelurile clientilor, evaluarea nivelului de satisfactie sau comunicarea scrisa cu consumatorii prin e-mail, chat si social media.

Odata cu deschiderea noului birou din Brasov, CCC va furniza solutii de customer service in 13 filiale din 8 tari, in 28 de limbi straine.

Cu sediul central in Viena (Austria), CCC a fost infiintata in 1998.

Vrei sa afli cele mai noi provocari si tendintele anului in domeniul resurselor umane? Stii care sunt cei mai importanti factori care influenteaza acest sector? Vrei sa fii la curent cu noutatile din piata muncii? Inscrie-te la cea de-a treia editie a conferintei HR 2.0, eveniment organizat de wall-street.ro miercuri, 28 mai.

Citeste si:
Teraplast merge in licee pentru a-si forma viitori angajati
Teraplast merge in licee...

Sursa foto: Call-center, Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Sute de angajari in call-center si outsourcing: ce se cauta
Setari Cookie-uri