Producatorul de telefoane mobile Sony Ericsson a anuntat joi ca profitul sau net pe trimestrul II al acestui an s-a dublat comparativ cu perioada similara a anului trecut, ca urmare a cererii deosebite pentru telefoanele sale marca Walkman, informeaza Rompres
In perioada martie-iunie 2006 Sony Ericsson, locul cinci in topul producatorilor mondiali de telefoane mobile, a realizat un profit net de 143 milioane euro, comparativ cu 75 milioane euro in perioada similara a lui 2005. Vanzarile trimestriale au crescut cu 41 de procente, de la 1,61 miliarde euro la 2,27 miliarde euro.

De asemenea, compania a anuntat ca in al doilea trimestru al acestui an a livrat 15,7 milioane telefoane mobile, in crestere cu 33 de procente comparativ cu cele 11,8 milioane telefoane mobile livrate in perioada similara a lui 2004. Ca urmare a acestor rezultate, Sony Ericsson a apreciat ca in acest an la nivel mondial vor fi vandute peste 950 milioane telefoane mobile, in crestere comparativ cu 900 milioane unitati cat estima anterior.

Deja in primul trimestru al acestui an, Sony Ericsson a anuntat un profit net trimestrial de 109 milioane euro, de trei ori mai mult comparativ cu 32 milioane euro in perioada similara a anului trecut. in plus, in perioada ianaurie-martie 2006 Sony Ericsson a relizat o cifra de vanzari de 1,99 miliarde euro si a livrat 13,3 milioane telefoane mobile, dintre care aproximativ 2,5 milioane au fost telefoane marca Walkman.

Cu sediul la Londra, Sony Ericsson este o firma mixta detinuta in proportii egale de grupul japonez Sony si grupul suedez LM Ericsson. Compania ocupa locul cinci in topul producatorilor mondiali de telefoane mobile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri