De asemenea utilizatorii vor putea discuta intr-un sistem asemanator chat-ului despre ultimele evenimente din lumea finantelor. Ca si pana acum, Yahoo Finance va oferi cele mai importante stiri financiare, selectate din sursele de specialitate de catre editorii proprii.
Noutatea consta in faptul ca Yahoo va oferi si continut video, ABC.com, CNN.com, Forbes.com sau SmartMoney fiind de acord sa ofere clipuri cu continut informational specific mediului de business.
In acelasi timp, oficialii Yahoo au precizat ca vor oferi posibilitatea preluarii informatiilor de pe site-ul Yahoo, propritarii de alte site-uri sau de bloguri putand sa incarce practic pe site-urile proprii tabele si grafice, precum si stiri. Aceasta decizie a fost luata cu scopul de a creste numarul utilizatorilor serviciului de informatii financiare al Yahoo.
Google nu conteaza practic pe segment
Faceliftu-ul realizat de Yahoo pentru serviciul sau de informatii financiare reprezinta practic un raspuns pentru Google care a lansat acum patru luni propriul sau serviciu similar. Google a observat oportunitatile pe care le ofera segmentul de media online si a lansat la finele lunii martie seviciul GoogleFinance.
Serviciile de informatii financiare oferite de Google, care pot fi accesat la adresa finance.google.com prezinta unelte similare celor oferite de Yahoo.
Lansarea GoogleFinance nu a avut insa un impact semnificativ asupra segmentului. Astfel, Yahoo atrage de 108 ori mai multi utilizatori decat Google, potrivit unui studiu realizat de Hitwise. Yahoo detine o cota de piata de 33%, principalul sau contracandidat, MSN MoneyCentral aflandu-se mult in urma, cu o cota de piata de`13%. In acelasi clasament realizat de Hitwise, GoogleFinance se situeaza pe pozitia 38.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: