Producatorul suedez de echipamente de telecomunicatii Ericsson a inregistrat in primul semestru al anului un profit net de 10,3 miliarde coroane suedeze (1,115 miliarde euro), in scadere cu doi la suta fata de perioada similara din 2005.

Rezultatul operational s-a mentinut neschimbat comparativ cu primul semestru al anului trecut, la 14,9 miliarde coroane (1,613 miliarde euro), in timp ce incasarile au crescut cu 19 la suta, pana la 83,3 miliarde coroane (9,019 miliarde euro).

In cel de-al doilea trimestru, castigul net a scazut, de asemenea, cu doi la suta, pana la 5,7 miliarde coroane (617 miliarde euro) si rezultatul operational s-a redus cu unu la suta, ajungand la 8,3 miliarde coroane (899 milioane euro).

Vanzarile din a doua jumatate a anului au crescut cu 15 la suta, de la 38,4 miliarde coroane (4,158 miliarde euro) la 44,2 miliarde euro (4,786 miliarde euro).

In Europa Occidentala, incasarile s-au majorat cu 26 la suta, in timp ce in America Latina s-au redus cu 14 la suta.

Ericsson a propus un profit pe actiune de 0,36 coroane (0,03 euro), fata de 0,37 (0,04 euro) in trimestrul al doilea in 2005.

Presedintele concernului, Carl-Henric Svanberg, s-a aratat satisfacut cu rezultatele si a semnalat ca Ericsson are o cota de piata de 30 la suta din cea mondiala.
Svanberg si-a mentinut estimarile conform carora rezultatele ultimelor doua trimestre din 2006 vor fi mai bune decat cele din anul trecut.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri