Compania Sony a anuntat o crestere cu 11 la suta a vanzarilor in perioada aprilie-iunie, datorata in principal cererii de telefoane cu ecran plat, castigurilor din fluctuatia valutara si succesului peliculei ”Codul lui da Vinci".

Vanzarile la nivel mondial ale grupului Sony, in trimestrul ce a marcat inceputul anului fiscal 2006 in Japonia, au fost de 1.740 miliarde yeni (15,034 miliarde dolari).

Profitul net consolidat a atins nivelul de 32,29 miliarde yeni (278 milioane dolari).

In perioada similara a anului anterior, compania, condusa pentru prima data in istoria sa de un presedinte strain, americanul Howard Stringer, a pierdut 62 milioane dolari.

Intr-un comunicat al companiei se evidentiaza bunul mers al diviziei de electronice, cu cresteri ale vanzarilor seriei sale de televizoare cu ecran cu cristale lichide "Bravia", a calculatoarelor "VAIO" si a aparatelor digitale "Cyber-shot".

Divizia de jocuri video a companiei nipone s-a resimtit in urma cheltuielilor pentru pregatirea consolei sale PlayStation 3, in timp ce investitia sa cea mai mare, in productia de filme, a dat stralucire diviziei cinematografice.

Filmul "Codul lui Da Vinci", bazat pe cartea cu acelasi nume a lui Dan Brown, a adus 741 milioane dolari, fata de 125 milioane dolari costurile de productie.

Datorita acestor rezultate, Sony a revizuit in crestere previziunile legate de vanzari si profit pentru tot anul fiscal 2006, care se va incheia in martie 2007, si preconizeaza incasari si castiguri de 130 miliarde yeni (1,12 miliarde dolari).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri