In 2006, operatorul telecom Verizon a utilizat informatii de la doua milioane de clienti pentru a realiza campanii targetate. Stratagema s-a dovedit a nu fi atat de ingenioasa intrucat orgasnismul de reglementare american FCC „a lovit” compania cu o amenda de 7,4 milioane de dolari, scrie presa internationala.

FCC a detectat incalcarea vietii private a clientilor abia in 2013. Verizon va fi de asemenea obligata sa ofere informatii concrete clientilor despre cum sa opteze sa nu mai primeasca anumite informatii de marketing in urmatorii trei ani. Desi amenda de 7,4 milioane de dolari nu va afecta in mod substantial imaginea Verizon, aceasta serveste ca o avertizare pentru alti operatori telecom care ar putea incerca sa foloseasca datele clientilor pentru campanii sau alte activitati, fara acordul prealabil al abonatilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri