Orange modernizeaza magazinele proprii pentru a prezenta inovatiile in trei tipuri de servicii, respectiv home, office si entertainment, primele astfel de boutique-uri urmand sa fie deschise in acest an in Romania, Polonia si Spania, urmate de Franta in 2015.

Directorul general al operatorului francez de telefonie, Stephane Richard, a prezentat la conferinta anuala a inovatiilor Orange, Hello Show, din Paris, o serie de noi servicii digitale si produse, inclusiv in domeniul "caselor conectate", si o prezenta mai puternica pe segmentul platilor prin intermediul dispozitivelor mobile, adaugand ca industria de profil se afla in pragul erei obiectelor conectate, potrivit Mediafax.

Seful Orange a aratat ca serviciul Homelive, de conectare digitala a locuintelor, va fi lansat in Franta pe 23 octombrie. Pentru un abonament de 9,99 euro pe luna, utilizatorii pot selecta o gama de senzori inteligenti si dispozitive conectate, de la partenerii Orange, pentru a monitoriza de la distanta starea termostatelor, a comutatoarelor electrice si a detectoarelor de fum, prin intermediul smartphone-urilor si tabletelor. In primul trimestru al anului viitor, Orange va lansa in circuitul comercial solutia Mobile Connect, care permite utilizatorilor sa se conecteze si sa foloseasca servicii digitale prin telefoanele mobile.

Orange imbunatateste totodata serviciul de transfer de bani Orange Money, cu o functie "cash contra bunuri" oferit in parteneriat cu compania start-up Afrimarket. Utilizatorii vor putea transfera bani din Europa catre un retailer partener din Coasta de Fildes, Senegal, Togo sau Benin. Potrivit Orange, acesta este un serviciu instant, sigur, prin care pot fi platite de exemplu cumparaturile parintilor, sau rechizitele scolare ale rudelor. Orange a inceput sa ofere un serviciu mobile banking in Polonia, in timp ce serviciul de plati mobile, Orange Cash, va fi extins in mai multe orase franceze, respectiv Nisa, Lille si Rennes.

Prin atentia data inovatiilor digitale si colaborarilor, Richard intensifica in mod evident repozitionarea brandului Orange dincolo de serviciile fixe si mobile. In cadrul acestei campanii, Orange a prezentat si proiectul Polaris, care ofera o interfata noua, unica, pentru ecranele dintr-o locuinta de pe care pot fi accesate serviciile. De exemplu, daca un client a inceput vizionarea unui serial pe un televizor, poate continua sa faca acest lucru pe o tableta sau smatphone. O alta inovatie este serviciul Homepoint, care va fi lansat in Franta inainte de sfarsitul acestui an si care va fi nu doar un centru multimedia ci va putea oferi musafirilor unei familii acces facil Wi-Fi prin intermediul unui numar pin.

Sursa foto: Flickr.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri