Promovarea in magazinele fizice marjeaza pe smartphone-uri si tablete 4G, nevoia curenta a clientilor fiind viteza sporita la un pret accesibil, iar in cazul utilizatorilor online, mai receptivi la noutati, sunt promovate chiar si telefoane de nisa sau mai scumpe, afirma Cristina Patesan, manager divizie produse la Orange Romania.

Promovarea in magazinele fizice din cadrul Orange se bazeaza pe un concept foarte longeviv, numit Best Deal, prin care sunt promovate intens produse cu un raport optim intre calitate si pret. "Acum avem smartphone-uri 4G si tablete 4G, pentru ca am identificat aceasta ca fiind nevoia curenta a clientilor nostri, o viteza sporita la un pret pe care si-l pot permite", considera Cristina Patesan.

Promovam device-urile pentru care descoperim o mai mare dorinta a consumatorilor din magazinul online.

Conceptul Best Deal este prezent si in mediul online, insa promovarea este oarecum diferita, in functie de nevoile clientilor. "Utilizatorii de internet sunt mai receptivi la noutati, la gadgeturi, la telefoane de nisa, la ultimele telefoane si uneori la telefoane mai scumpe si atunci promovam device-urile pentru care descoperim o mai mare dorinta a consumatorilor din magazinul online", completeaza ea.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 3-7 noiembrie este dedicata Mobilitatii IT&C si este realizata in parteneriat cu Orange Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri